MC24

Kaffetreff og kjøreturer
Post Reply
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

MC24

Post by Coldman »

Så akkurat at MC24 igjen er i drift. De la jo ned for tid tilbake...
Kanskje ikke den mest spennende siden, men når det ikke er så mange norske MC-"aviser" å velge mellom, får vi besøke det som finnes (Nåvel... ikke bike.no da, regner jeg med... med mindre man trenger en bekreftelse på at man faktisk ennå har litt av vettet i behold :lol: ) .
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
Stabil
Posts: 67
Joined: 10 Mar 2010, 08:42

Re: MC24

Post by Stabil »

De har vært oppe igjen en god stund allerede. Synes det er en fin side som skriver om mye forskjellig.
Kjør stabilt!
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re: MC24

Post by Lykketrollet »

Det er en kamerat av meg som har "tatt over" MC24. Jeg synes sidene er veldig bra, og bra reportasjer fra flere miljøer.

Absolutt verdt en titt :err:
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
TND883
Posts: 51
Joined: 09 Mar 2010, 23:33

Re: MC24

Post by TND883 »

MC24 er et sted det fort blir høy temperatur i kommentardelen til artiklene. Når Harley blir nevnt, så blir det helt spesielt heftig. Jeg har ofte svart på disse "angrepene". Men det synes som uvitenheten og toleransen blandt dabattantene er under lavnivå for en god del.
Men underholdende er det!
Siste sak som virkelig fikk engasjementet i kok er saken i Haugesund hvor alle utesteder skal nekte folk inngang hvis de har vester eller andre symboler som setter dem i forbindelse med mc miljø. Mye usakligheter med høy irritasjonsfaktor.
Ellers utmerker MC24 seg med mange gode bilder av høy kvalitet.
Post Reply

Return to “Sosialt”