Lakkerte eikefelger

Ramme, gaffel, hjul (inkl. dekk) og fjæring
Post Reply
User avatar
DaddyCool
Posts: 755
Joined: 09 Mar 2010, 18:30

Lakkerte eikefelger

Post by DaddyCool »

Har tenkt på/lyst til å sette på nye felger på sykkelen, vil helst bort fra krommede felger for å gi sykkelen ett litt nytt preg. Helstøpte felger til MC er jo ikke akkurat den billigste oppgraderingen. Har kikket på endel modeller på nettet men det koster flesk. Har tenkt litt og kommet frem til at felgene må ikke være helstøpte, eikefelger kan fungere det og.

Er det noen av dere som kjenner forhandlere i Norge som fører eikefelger fra f.eks Ride Wright (ser for meg at felger med fat 50 eiker kan bli tøft) http://ridewrightwheels.com/RWWBLOG/?page_id=130?!

Eventuellt - lar det seg uten alt for mye rabalder gjøre å lakkere om felgene som står på sykkelen nå? Vet at noen av dere har omlakkert gamle felger, men da helstøpte og jeg ser for meg at eikefelger kan by på noe mer arbeid her da felgbanen og eikene må demonteres og lakkeres for seg.
Male masculine icon...athletic godlike clone
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Lakkerte eikefelger

Post by harleymann »

Heihei

Send denne fyren en mail infinitemoto@gmail.com Mototeks Inc i Usa. Jeg kjøper eikefelger fra disse, dem har meget gode priser og mitt på treet kvalitet. Kan levere alt av farger osv

Hils gjerne fra Knut hvis du sender en mail så forstår han "hvor du kommer fra"


Knut
User avatar
DaddyCool
Posts: 755
Joined: 09 Mar 2010, 18:30

Re: Lakkerte eikefelger

Post by DaddyCool »

Takker, skal forhøre meg :)
Male masculine icon...athletic godlike clone
bobber-48
Posts: 220
Joined: 13 Mar 2010, 12:32

Re: Lakkerte eikefelger

Post by bobber-48 »

Disse karene ser ut til å kunne skaffe hva du enn måtte ville ha, prisene er vel deretter men.........
http://www.hdwheels.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
"ække no' som heter "BOLT ON""
-En vis mann.
User avatar
DaddyCool
Posts: 755
Joined: 09 Mar 2010, 18:30

Re: Lakkerte eikefelger

Post by DaddyCool »

Har vært inne på den siden ja. Mange kule alternaltiver, kan bli dyrt og godt er jeg redd ;)
Tenkte å sende ut noen forespørsler nå siden vi skal over there om en måned.
Male masculine icon...athletic godlike clone
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Lakkerte eikefelger

Post by Coldman »

Vår store Harley News-skribent i Kr.sand, NightProwler, har fått lakka både felger og eiker. Ut fra det ene mobilbildet han sendte meg, ble det kanonbra.

Han kan sikkert dele noe detaljer.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Post Reply

Return to “Chassis”