Nykommer trenger hjelp!

User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: Nykommer trenger hjelp!

Post by Guffen »

Hera wrote:............ men kanskje du skulle vurdere andre merker enn Harley også. Kjøreglede og å finne den MC-en som passer, er viktigere enn valg av merke.....
Hvis det er riktig som han sier: jeg er 18 år og elsker HD-sykler så tror jeg ikke ti ville hester får gutten til å tenke særlig rasjonelt og fornuftig. For mange motorsyklister er det bare ett merke!
User avatar
Thebigpimp
Posts: 9
Joined: 15 Jul 2011, 12:11

Re: Nykommer trenger hjelp!

Post by Thebigpimp »

Guffen wrote:
Hera wrote:............ men kanskje du skulle vurdere andre merker enn Harley også. Kjøreglede og å finne den MC-en som passer, er viktigere enn valg av merke.....
Hvis det er riktig som han sier: jeg er 18 år og elsker HD-sykler så tror jeg ikke ti ville hester får gutten til å tenke særlig rasjonelt og fornuftig. For mange motorsyklister er det bare ett merke!
Tror det blir vanskelig for meg å si om jeg kommer til å kjøpe din sykkel nå eller etter militæret, Guffen, tror du bør finne deg en annen kjøper, ettersom min fremtid er litt usikker osv, men takk uansett :err:

Når det kommer til valg av motorsykkelmerke, så er det kun HD'er som er et alternativ. Hvis jeg kunne velge mellom å sitte dårlig på en nydelig wide glide, eller å sitte godt på en kjedelig tysk bmw-maskin, så er valget lett for meg. Takk som forteller om at mannen din sliter litt med harley'er pga. Høyde osv, men det er kun det som er alternativet her i gården. :err: :err:
Post Reply

Return to “Sportster”