Jofama skinnjakke og Sting Bike Wear skinnbukse selges..

Hjelmer, klær og personlig utstyr – og alt det andre som ikke passer inn under "deler til salgs".
Post Reply
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Jofama skinnjakke og Sting Bike Wear skinnbukse selges..

Post by 276ccm »

Har en skinnjakke og skinnbukse for salg.. Jakka er litt for romslig rundt armer og mage og noe bred over skuldre for meg, men fin på lengde. Buksa er litt for kort for beina mine.. Jeg er 189 cm og ca 80 kilo.. Kan godt ta noen mål av klærne hvis noen er interressert. De er hvertfall til salgs.. bor på Majorstua i Oslo hvis noen vil se de.

En Jofama Skinnjakke størrelse 56 og en Sting Bike Wear skinnbukse, antatt størrelse 54. Det er ingen rifter, eller ødelagte glidelåser. Buksa kan deles (ta av toppen, og sikkert kobles på en annen jakke) Buksa har også meget tykt og kraftig skinn, men likevel myk..

Legger ved bilder, send gjerne bud på PM. Kan eventuelt byttes i en skinnjakke.. hvis den faller i smak og er riktig størrelse..

Image
Image
Image
Image

Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Jofama skinnjakke og Sting Bike Wear skinnbukse selges..

Post by 276ccm »

Tusenlapp for begge? Nei jeg byr ikke på meg selv, men summen det kan selges for.. :-)
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Ser de helt jævlig ut, er det grisedyrt eller bare utrolig dårlig timing? :-)

Hva med 800 kr for begge? Hvis ikke kanskje det blir oppklipp og bruker læret og glidelåser til seter og andre lærting..
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Solgt
Post Reply

Return to “Annet selges”