Diagnostic/feilkoder

Alt det andre
Post Reply
User avatar
Tom Eikemo
Posts: 95
Joined: 14 May 2010, 16:19

Diagnostic/feilkoder

Post by Tom Eikemo »

Sjekket diagnosen på biken her om dagen og får en feilkode som kommer igjen og igjen selv om jeg sletter den.
Fant følgende på nettet : B1005 Fuel Level Sending Unit High/Open Instruments
MEN hva i f... betyr dette. Noen som kan gi meg en god forklaring ???
Tom Eikemo
2004 FXSTBI Nighttrain
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Diagnostic/feilkoder

Post by Coldman »

Det tyder vel på at noe er feil med, eller i forbindelse med, tankmåleren. Funker den som den skal?
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
Tom Eikemo
Posts: 95
Joined: 14 May 2010, 16:19

Re: Diagnostic/feilkoder

Post by Tom Eikemo »

Nei, det er noe galt med tankmåleren. Reservelyset kan komme på selv med full tank. Men det jeg lurer på er om det er en elektrisk feil eller om det kan være en mekanisk feil. Orker ikke tappe ned tanken å skru ut pumpe å hele skiten hvis det ikke er en mekanisk feil.
Tom Eikemo
2004 FXSTBI Nighttrain
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Diagnostic/feilkoder

Post by Jan-Ivar »

Tom Eikemo wrote:Nei, det er noe galt med tankmåleren. Reservelyset kan komme på selv med full tank. Men det jeg lurer på er om det er en elektrisk feil eller om det kan være en mekanisk feil. Orker ikke tappe ned tanken å skru ut pumpe å hele skiten hvis det ikke er en mekanisk feil.

det er nok en elektrisk feil. hyst sansynelig brudd i en kabel. skulle ikke forundre meg om det ligegr i forbindelse med instrumentet å ikke i tanken.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Lasseliten
Posts: 61
Joined: 10 Mar 2010, 09:30

Re: Diagnostic/feilkoder

Post by Lasseliten »

Noe her kansje..
http://www.hdtalking.com/general_harley ... b1005.html" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Tom Eikemo
Posts: 95
Joined: 14 May 2010, 16:19

Re: Diagnostic/feilkoder

Post by Tom Eikemo »

Takker for tipset Lasseliten. Skiftet filter og slanger i tanken ifjor sommer, så får vel demontere til vinteren og sjekke alt fra kabler til o-ringer.
Tom Eikemo
2004 FXSTBI Nighttrain
Post Reply

Return to “Diverse teknisk”