superior mc supply terningskast 0

Hvem forhandler hva, hvem gir god service og hvem tror service er noe du dekker bordet med?
Post Reply
User avatar
Lariat
Posts: 442
Joined: 10 Mar 2010, 17:43

superior mc supply terningskast 0

Post by Lariat »

Kjøpte eller trodde eg kjøpte 2 ventilstyringer til min sportser der men da eg fikk pakken var det bare en ventilstyring med enda det stod at di solgtes kunn i par .

Eg bestilte en til siden eg måtte ha 2 ventilstyringer men samme dag da eg reiste ut til crissenator for å skru på sykkelen viste det seg at ventilstyringen ikke passet den passet kunn fra 1957-1983 men i annonsen stod det at den gikk fra 1957-1985 .

Eg prøvde å forklare problemet med utallige mailer både med min ag andres engelskunnskaper men ingen svar før eg fikk den første ventilstyringen fikk eg mange mailer fra selger superior mc supply men etter kjøpet ingen svar det har nå gåt 3 uker siden den første feile ventilstyringen kom i posten .

I går 5 februar fikk eg en ny paypal regning fra superior mc supply for frakt på den andre feile ventilstyringen samtidigt som eg fikk mail fra fraktfirmaet at superior mc supply hadde sendt den andre angivelige feile ventilstyringen sendte på nytt ja faktisk den 15 mailen og forklarte på norsk og engelsk da selger har ei norsk jente boende som er utveksligs elev der hun sendet den første mailen i da eg først bestilte ventilstyringen men nokk om det men ingen svar .

Siden dette gikk i langdrag kjøpte eg 2 ventilstyringer fra en annen leverandør som paste gadd ikke vente på superior mc supplys reaksjon .

Mener dette er en useriøs selger eg har handlet for over 100 000 i deler for meg og andre i usa dette er den første selgeren eg har slike problemer med .
Tabben var å handle i butikken og ikke gjennom ebye da superior mc supply selger der også da hadde eg hatt en mulighet til å fåt ebye til å ordne opp .


Min erfaring med superior mc supply er heller dårlig og annbefaler ingen til å handle der terningskast 0
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
Post Reply

Return to “Forhandlere og verksteder”