Støtstangshylser, hvordan demontere?

Motor, primær, gear, belt/kjede og drev.
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Støtstangshylser, hvordan demontere?

Post by Jan-Ivar »

Nostalgia wrote:Tutte: Har ikke har tikking, ikke som jeg ville kalt det iallefall :) Kun en rasling. Men ifølge Lazy som jeg var innom igår,er det slik den skal høres ut^^ Så det får bare være slik inntil videre, så kan du jo høre på den når man møtes, og fortelle om det var tilnærmet samme lyden du hadde i din :)

Jan: Er ikke ute etter en lydløs motor, men som mekaniker er jeg allergisk mot alle lyder som ikke hører hjemme der. Og med den minimale kunnskapen og erfaringen jeg har med HD generelt, så reagerer jeg spontant på ting jeg syns hører det minste unormalt ut :) Og da er det tilløp til å gå litt vel over skaftet på en HD...


HEHEHE! jer er også mekanikker å bryr med katten om små rasle lyder. hadde du hørt min gamle Shovelhead på tomgang hdde du fått spader.
men så lenge den fungerer som den skal og går godt gir jeg F"#¤. Måten Harleys motorer er konstruert på gir rasling. me dkammen i blokka må man har støtstenger og vippe armer for å kunne kjøre med toppventiler. selv med hudrauliske lødftere vil det bli rasling.
når motoren i tilegg er luftavkjølt blir ting bar eneda værre.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Lariat
Posts: 442
Joined: 10 Mar 2010, 17:43

Re: Støtstangshylser, hvordan demontere?

Post by Lariat »

Motorlyder følger med en amerikansk v motor men selfølgeligt lurt å forhøre seg om det er normalt .

Da eg fikk jernsportseren til å gå syntes eg det var så mye motorlyder at eg fryktet at den skulle skjære seg når som helst :ADHD: men den skal være slik skjønner alle som liker raka rør da hører du ikke så mye motorlyder :mc_smil:
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
Post Reply

Return to “Motor og drivverk”