Lugging

Alt det andre
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Lugging

Post by Jan-Ivar »

Da tenker jeg konstabelen er kvitt alergien sin.

god tur videre.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Nostalgia
Posts: 570
Joined: 10 Jul 2011, 23:56

Re: Lugging

Post by Nostalgia »

Godt å finne slike feil, veldig irriterende når slikt står på.
"You know Billy, we blew it."

~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Lugging

Post by tutte »

Da er Konstabelen friskmeldt. :D :D
Var på Lazy og fikk pakninger men ingen stemte........
Konstabelen er en-89 FLHTP (Police Special) dvs i praksis er det en del ting som er anderledes. Kjøpte med et sett for en -90 modell var ikke likt men fikk det til å passe. Justerte samtidig ventilløfterne. Skrudde alt på plass igjen men fikk ikke startet..
Bensin utover alt. Regnet med at flottøren hadde hengt seg opp. Gravde nesa dypt ned i verkstedsmanualen ,men de avhandlingene gadd ikke. Skrudde løs flottørkammeret og det var på høy tid. Der lå det masse dritt, pluss noe som hadde krystallisert seg. Fikk renset og montert resten og da var luggingen borte.
2012-07-23_20-01-30_886.jpg
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Lugging

Post by Harlex »

Glimrende. Tipper følelsen av at luggingen forsvant var godt over gjennomsnittlig OK. :D
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Lugging

Post by tutte »

Harlex wrote:Glimrende. Tipper følelsen av at luggingen forsvant var godt over gjennomsnittlig OK. :D
Absolutt, spesielt siden jeg ikke er mekaniker, men sønn av en baker.
Takk for god hjelp og mange tips.
Da skal vi se om det ikke kommer noen reisebrev snart. ;)
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Lugging

Post by Jan-Ivar »

godt at det løste seg Tutte.
ser ut til at du klarte deg godt uansett mekanikker eller ikke.
så lenge du bare har en tommel på hver hænd er det utrolig hva man kan få til hvis man bruker huet og har en god verksteds manual
skulle ønske jeg var flinkere til å bruke manualer. har en lei tendens til å bare rive i fra hverandre og settes sammen igjen etter beste evne
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Lugging

Post by tutte »

Leser ofte i manualen men legger den fra meg, synes den virker altfor tungvinn.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Lugging

Post by Jan-Ivar »

tutte wrote:Leser ofte i manualen men legger den fra meg, synes den virker altfor tungvinn.


HEHEHE! da tenker vi likt der.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Lugging

Post by tutte »

Var ute å fartet i dag og tror du ikke luggingen begynte igjen. :x :cry: :?
Kan det være hovedmembranen i gasseren, vakuumslangen?
Jeg får skru opp og se.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Lugging

Post by Jan-Ivar »

oved membranet tviler jeg på. blir det hull i membranet vil ikke stempelet løfte seg å du ister draget i motoren.
Vackum slanger kan det være men det kan jo være ett elektrisk problem også.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
Post Reply

Return to “Diverse teknisk”