Justering av CV

Motor, primær, gear, belt/kjede og drev.
Post Reply
User avatar
Nostalgia
Posts: 570
Joined: 10 Jul 2011, 23:56

Justering av CV

Post by Nostalgia »

Noen som har en enkel step-4-step forklaring på en generell justering av Keihin CV, og hvilke verdier man skal ha av avgass på en 96' Fat Boy?
Har en omdyset CV-gasser på Fat Boy'en til Lille. Den starter forholdsvis lett og går pent på tomgang. Men ved driftsvarm motor har den en tendens til å gi fra seg merkbart fet eksos, så det lukter veldig av for fet blanding. Men dette blir bare synsing hvis man ikke har konkrete tall å forholde seg til.

Mr. E
"You know Billy, we blew it."

~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Justering av CV

Post by chrissenator »

Se post 2: http://hd-forum.no/viewtopic.php?f=31&t=3243 håper du finner noe brukbart der :D
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Justering av CV

Post by Jan-Ivar »

det er kun tomgangs blandingen som kan justeres.

hvis den går for feit må du skifte dyser eventuelt nål. en del dnojet kit levre med små skiver til å legge i mellom stempelet ognåla for å gi mer bensin.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
Post Reply

Return to “Motor og drivverk”