Oljetrykk

BigTwin
Motor, primær, gear, belt/kjede og drev.
User avatar
Fatassgarage
Posts: 16
Joined: 31 Aug 2015, 20:31

Re: Oljetrykk

Post by Fatassgarage »

Til Info så koster 1 liter HD360 20W50 127 KR pluss moms og 4 liters kanne 423 KR pluss moms.....Det blir sånn cirka 132 KR PR Liter på en 4 liters kanne.
Biltema koster 4 litesrs kanne 269 KR.......DVS...en sparer 230 KR på å kjøpe Bilteme pr Olje skift-

Ikke akkurat det mest kostbare, når en vet at Biltema med 100% sikkerhet ikke er bedre gidder jeg ikke å ta den sjansen
Mvh
Tom Svendsen
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Oljetrykk

Post by Jan-Ivar »

Harley Davidson selger olje med manglende og tildels dårlig merking. på den anne side så setter ikke jeg mine bein hos The Stealership for å kjøpe deler med indre jeg må.

men nå var det ikke olje denne tråden startet med. og det var heller ikkek olje som var grunnen til manglende oljetrykk i motoren til Nostalgia.
Problemet hans var rent mekanisk og som endte med ett motor havari.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Fatassgarage
Posts: 16
Joined: 31 Aug 2015, 20:31

Re: Oljetrykk

Post by Fatassgarage »

Ja det er sant men kjører en lenge med dårlig olje et sannsynligheten for å få en mekanisk feil stor.

Det er riktig at HD olje mangler merking MEN hadde det finnes statistikk på at HD olje har mangler de siste 10 årene vill det kommet frem i media, jeg kjenner ikke til en slik statistikk og jeg stoler ikke blindt på hva som er merket av kvalitet på olje flaskene.
Det som er Greia er at Biltema Olje er helt klart ikke blant de beste.....
Mvh
Tom Svendsen
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Oljetrykk

Post by Jan-Ivar »

Harley Davidson er langt fe de beste de også så da passer det bra med Biltema olje.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
Post Reply

Return to “Motor og drivverk”