Lekker fra clutch

Sportster
Post svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Profilbilde
Chris Saw
Ble medlem: 05 Sep 2015, 13:25
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Lekker fra clutch

Post skrevet av Chris Saw » 06 Apr 2016, 17:00

Nettopp satt på ny clutchvaier, og nå lekker det olje! Det lekker mellom strømpa på clutchvaieren og skruen som går inn på motoren. Noen som vet om det er en "defekt" i vaieren da? Først trodde jeg at det var mellom girkassa og skruen, men det var det ikke..

Freeriding, it's riding, it's free

Profilbilde
Jan-Ivar
Ble medlem: 21 Jun 2010, 21:33
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Lekker fra clutch

Post skrevet av Jan-Ivar » 08 Mai 2018, 17:30

Mangler vel en O-ring

A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er

Profilbilde
sindbad
Ble medlem: 15 Aug 2013, 02:00

Re: Lekker fra clutch

Post skrevet av sindbad » 20 Jun 2018, 14:28

Hadde samme problemet på min. Uansett hva jeg gjorde, så skrudde nippelen som går inn i kassa seg ut ca. et halvt tørn. En gang jeg tok av dekselet så hadde jeg Loctite rørtetning på gjengene. Har vært tett i to år nå.

I dag skal jeg gjøre ingenting.
Jeg gjorde det i går også, men ble ikke ferdig.

Post svar

Tilbake til “Diverse teknisk”