felles kjøring til lazyboyz i morgen

Kaffetreff og kjøreturer
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: felles kjøring til lazyboyz i morgen

Post by Hera »

Så mange forumfolk der? Ja, da var det virkelig synd at jeg ikke støtte på dere. Dette var den Open House der jeg har truffet færrest kjente. Neste gang må jeg sørge for å få mobilnr til noen av dere, så vi finner hverandre.
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Post by Erlend »

Sånn sett var det en smule mer oversiktlig på HD Vestfold…
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re: felles kjøring til lazyboyz i morgen

Post by Lykketrollet »

Vi var også på LB i går, og så massevis med kjentfolk både fra Forumet og andre. Dessverre ble besøket kortere enn planlagt siden vi hadde et ærend i Vestfold så vi rakk ikke å snakke med alle . Men hvem traff vi i Holmestrand? Ingen andre enn Sturla, Skinny, Qonrad og Erlend på tur, kjempehyggelig!
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: felles kjøring til lazyboyz i morgen

Post by 276ccm »

Traff endel forummedlemmer på Lazy i går, men tydeligvis endel jeg ikke dumpet borti også.. men det var veldig hyggelig med de jeg traff, og så fikk vi en liten kjøretur med is på aker brygge også, siden karl johan var invadert av svette mennesker i tights.. vel hele Oslo var invadert for jeg brukte en hel halvtime fra brygga til majorstua med alle omkjøringer og trafikkkaos..
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: felles kjøring til lazyboyz i morgen

Post by harleymann »

Jeg var der fra ca 11.00 og frem til 15.30 og traff mange av dere. Selv om tydelig så fikk jeg ikke med alle. Første gang jeg var på en av disse dagene og med det knallværtet kan det nok hende at jeg kommer tilbake.

Noen som har bilder???


Knut
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: felles kjøring til lazyboyz i morgen

Post by Hera »

LazyBoyz bruker å ta en mengde bilder fra OpenHouse og legge ut på hjemmeidene sine. De kommer nok om noen dager.
Post Reply

Return to “Sosialt”