Hd Stavanger

Hvem forhandler hva, hvem gir god service og hvem tror service er noe du dekker bordet med?
Post Reply
User avatar
aris
Posts: 230
Joined: 09 Mar 2010, 21:20

Hd Stavanger

Post by aris »

Snakk om dårlig service,en dame jeg kjenner har hatt heritagen sin inne pga velt,første som skjer etter på er at sykkelen kun starter når du trykker på stopp knappen :? det er jo motsatt av det skal være :oops: I dag sier hun til meg at bak bremse pedalen som de skiftet er litt rar!jeg trykker den ned og med det resultat at bremse vesken renner ut :o .Etter hun hadde hentet sykkelen på vei hjem detter bak lyset av :shock: på toppen av det hele har de brukt siden juni i fjor på jobben :evil: De skylder det meste på kunden :twisted: Her skal ikke jeg ha sykkelen på verksted,har hørt litt for mye rart om dem i det siste :heh:
02 night train
User avatar
Dark Custom
Posts: 1
Joined: 16 May 2010, 16:32

Re: Hd Stavanger

Post by Dark Custom »

Høres ikke bra ut dette, men det spørs jo litt hvordan tilstanden på sykkelen var før den veltet da, og hva som er avtalt ang. rep.

Det er jo også noen som leverer sykkelen sin på verksted for dekkskift og skylder på verkstedet når baklykta faller av :?

Sier ikke at det er tilfellet her, men jeg antar at dersom dette er en forsikringssak så er også H-D Stavanger interessert i å utføre så mye som mulig av rep. på sykkelen.
Men kanskje det er kunden som betaler og H-D stavanger bare har fått beskjed om å "lappe sammen" skadene uten at det skal koste noe?

Hva vet jeg.........
User avatar
aris
Posts: 230
Joined: 09 Mar 2010, 21:20

Re: Hd Stavanger

Post by aris »

Nope,sykkelen er nå vist til forsikrings selskapet,og blir nå levert Twin thunder for og rette opp alle feilene som var blitt gjort.Disse folkene i Lyngdal gjør jobben orntlig kan jeg garantere :err:
02 night train
Post Reply

Return to “Forhandlere og verksteder”