Harleyjakker fra Kina

mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Harleyjakker fra Kina

Post by mustang »

Hei alle som er på forumet. Har fått en link om jakker og litt annet fra Kina. Hvis man bruker Oversett på Google så kan man lese det meste på norsk. Har en i slekta som er derfra og skal kjøpe jakke for meg. Syntes prisene så veldig greie ut og. :err:



Sjekk denne:

http://search.taobao.com/search?q=%B9%F ... 0000:29489" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
kane
Posts: 309
Joined: 23 Mar 2010, 14:44

Re: Harleyjakker fra Kina

Post by kane »

Ordner du et gruppekjøp henger jeg meg på:)
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Harleyjakker fra Kina

Post by mustang »

Kan sjekke opp om det med gruppekjøp da min forbindelse driver egen virksomhet med import av klær til noen forretninger i Norge.
Jeg skal besøke vedkomme om ca 2 uker etter at hun har kommet hjem fra ferie og få litt mer informasjon om hva eksakt pris blir.
Det hadde jo vært artig om vi hadde fått til det og jeg tror at prisen på jakkene kan bli grei. Jeg skal gi beskjed så fort jeg får mer informasjon.

Mvh. Mustang. :err:
User avatar
kaysorebo
Posts: 8
Joined: 03 May 2010, 14:39

Re: Harleyjakker fra Kina

Post by kaysorebo »

Er intressert i og hive meg på jeg og.
User avatar
andyharley
Posts: 23
Joined: 09 May 2010, 09:02

Re: Harleyjakker fra Kina

Post by andyharley »

Er du sikker på at dette er originaljakker? Stort sett alt av fakevarer kommer fra Kina og HongKong. Hvis fake, så er det oftest bare dritt, med dårlig skinn, -glidelåser,-sømmer. ALT! Litt utenom emnet, men fra Kina får man feks kjøpt CanadaGoose jakker til 700-800 nkr. Det er en brøkdel av hva en originaljakke koster, men så er det også elendig kvalitet.... Så er prisen for lav...er det neppe original! Vi kjenner jo alle til HDs prispolitikk...
(jeg fikk ikke oversetteren til å fungere....så kanskje er det hjemmesiden til en official dealer? Hvis ikke ville jeg tenkt meg svært nøye om). Lykke til! ;)
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Harleyjakker fra Kina

Post by mustang »

Får sjekket det opp om det er bra kvalitet om ca 2 uker og min kontakt som jeg nevnte reiser til Kina i juni og jeg gir en tilbakemelding så fort jeg kan. Da er det bare å vente så får vi håpe på det beste.
User avatar
Messiah
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2010, 10:45

Re: Harleyjakker fra Kina

Post by Messiah »

Endel av det de har på nettsida ser ut som HD jakker......resten har jeg aldri sett fra hd.....spørs om det er en del fake og en del kopier....men er det grei kvalitet er det jo samma f.... spør du meg....
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
User avatar
andyharley
Posts: 23
Joined: 09 May 2010, 09:02

Re: Harleyjakker fra Kina

Post by andyharley »

Det kan hende de bruker bilder fra HDs hjemmeside. Ikke sikkert varen fra Kina ser sånn ut. (antakelig ikke..)
User avatar
Actionman
Posts: 52
Joined: 24 Mar 2010, 13:53

Re: Harleyjakker fra Kina

Post by Actionman »

Hei

Jeg jobber kun med kina, så jeg kjenner godt til dette markedet og det dere her har sett på er nesten 100% sikkert kopier. Ut ifra hva jeg ser på hjemme siden er en del av bildene tatt på typiske Kinesiske''grossist'' senter, et yndet sted for turister å handle kopivarer av alle slag til en for oss meget hyggelig penge.
Satt ''aske'' fast i Beijing i 5 dager nå i April og var da innom det berømte Silkemarkedet ( I all hoved sak et senter med mange 100 utsalg av kopi varer av alle slag) var et par boder/utsalg der som hadde tilsvarende HD jakker som på bildet. Prisen startet på et par tusen ''gærninger'' eller RMB ( ca 0,85 mot NOK) men med litt pruting var du fort nede på alt fra 1000 til 4-500. Jeg ble kastet ut da jeg ikke var villig til å gi mer en 250,- :heh:
Skinnet skal være fra et dyr, men du er alldri helt sikker, glidelåsene er også tvilsomme, men virker nok en stund.
Har selv en Dolce Gabana,(helt sikkert fake) skinnjakke kjøpt i Kina som jeg faktisk har brukt i en 5-6 år som er nesten like fin enda.
men det er ikke en jakke beregnet på motorsykkel bruk. \u/
Actionman
HOG Oslo Chapter
''Don't dream it, Do it!''
User avatar
andyharley
Posts: 23
Joined: 09 May 2010, 09:02

Re: Harleyjakker fra Kina

Post by andyharley »

Enig med actionman. Ser også det snakkes om å importere flere jakker (container?) lengre opp på linken. Husk at dersom slike store sendinger blir stoppet i tollen, blir alt desturert. HD beskytter sitt varemerke.
Post Reply

Return to “Klær, hjelmer og annet personlig utstyr”