Noen som har erfaring med Jireh Cycles?

Hvem forhandler hva, hvem gir god service og hvem tror service er noe du dekker bordet med?
Post Reply
User avatar
hvar
Posts: 30
Joined: 10 May 2010, 12:32

Noen som har erfaring med Jireh Cycles?

Post by hvar »

Er det noen som har erfaringer med Jireh Cycles?
http://www.jirehcycles.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Fine priser de har, men er litt usikker på hvor mye de slenger på av fraktkostnader.. og om det evt er noe å utsette på kvaliteten på varene deres.
User avatar
Harley50
Posts: 3
Joined: 29 Apr 2010, 15:24

Re: Noen som har erfaring med Jireh Cycles?

Post by Harley50 »

Jeg har en forhandleravtale med Ultima/Midwest som er stort sett de produktene Jireh selger, da jeg pusler med tanken om å starte en eller annen slags form for mc-butikk/nettbutikk etterhvert, og har importert en del deler allerede til eget bruk og til andre bekjente. Har bla 113 Ultima motor, 6 trinns girkasse, drag primær belt, 6 gallon bensintank, 6 piston bremsekalibrere, alu-felger og matchende bremseskiver/pulley og eksosanlegg på sykkelen min.Har hatt dette på nå i ca 1 1/2 år og det fungerer så langt utmerket. Synes motoren er helt nydelig og går forbaska godt iforhold til standard evo , vibrerer mindre gjør den også.Synes også at den softailen med tc96 motor jeg har prøvd virket tam i forhold også.Jeg har ihvertfall ikke hatt noe å utsette på produktene demmes så langt.
User avatar
hvar
Posts: 30
Joined: 10 May 2010, 12:32

Re: Noen som har erfaring med Jireh Cycles?

Post by hvar »

Takker for tilbakemelding Harley50!

Tror jeg skal legge en bestilling på litt diverse deler hos Jireh snart. Har kikket litt på Debrix også, men de legger på så vanvittige fraktpriser.
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Noen som har erfaring med Jireh Cycles?

Post by Harlex »

hvar wrote:Takker for tilbakemelding Harley50!

Tror jeg skal legge en bestilling på litt diverse deler hos Jireh snart. Har kikket litt på Debrix også, men de legger på så vanvittige fraktpriser.
Det var mye snacks hos Jireh ja men dette setter en liten demper på gleden?:

http://www.hegnar.no/okonomi/valuta/article430394.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
hvar
Posts: 30
Joined: 10 May 2010, 12:32

Re: Noen som har erfaring med Jireh Cycles?

Post by hvar »

Harlex wrote:Det var mye snacks hos Jireh ja men dette setter en liten demper på gleden?:
http://www.hegnar.no/okonomi/valuta/article430394.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Auda, dollaren har skutt i været siden sist jeg sjekket gitt... et lite skår i gleden det ja.
Men det er vel fortsatt billigere å kjøpe fra junaiten enn å kjøpe via forhandler i Norge? .. ønsker såklart å legge igjen penger hos lokale forhandlere, men må gjøre det på billigst mulig måte denne gangen.
User avatar
Hydrashovel
Posts: 13
Joined: 10 Mar 2010, 00:54

Re: Noen som har erfaring med Jireh Cycles?

Post by Hydrashovel »

Jeg ringte dit og kjøpte ei styrekrone, pluss toppmutteren til styekrona, og jeg var hvertfall fornøyd med både service og levering.
Tenker dette er 5 år sia.
If it doesn't fit, force it! If it breaks it needed replacement anyway....
Post Reply

Return to “Forhandlere og verksteder”